Janna logo png
cropped-Janna-logo-png.png

اقامتگاه بومگردی جانا

اقامتگاه بوم گردی جنگلی شمال

مازنـــدران در تنکابـــن دوهــزار

اقامتگاه بوم گردی گیلان : اقامت در اقامتگاه های بومگردی ، یکی از جدید ترین ترند های روز گردشگری ایران است. جایی که قرار است در آن هم تجربه اقامت به سبک مردم محلی داشته باشید و هم حس در خانه بودن را داشته باشید. هم با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی آشنا شوید و هم از روزمره‌ های زندگی جدا شوید. اقامتگاه های بوم گردی نیز نمونه ‌های بسیار خوبی از نظر صنعت میهمان‌ نوازی دارند. با اقامت در یک اقامتگاه بوم گردی می ‌توانید صنایع دستی گیلان را بیشتر بشناسید و حتی از مردم محلی آن‌ ها را خریداری نمایید.

اقامتگاه بوم گردی گیلان و جذابیت های توریستی این منطقه

استان گیلان با مساحت ۱۴٫۰۴۴ کیلومتر مربع یکی از استان های شمال کشور ایران است گیلان یکی از استان های زیبای شمال ایران است که در همسایگی دریاچه‌ی خزر و کشور آذربایجان قرار دارد. از جنوب به استان های قزوین و زنجان، از شرق به استان مازندران و از غرب به استان اردبیل متصل است. استان گیلان یک منطقه توریستی و گردشگری محسوب می شود. استان گیلان رکوردار جاذبه های گردشگری در ایران می باشد. برای آشنایی بیشتر با اقامتگاه بوم گردی گیلان به سراغ چند جای دیدنی  ، معروف و زیبا اطراف گیلان رفتیم تا بتوانیم اطلاعات جامع تری به شما کاربران عزیز ارائه نماییم مثلا :

قلعه رودخان

قلعه رودخان یکی از مناطق گردشگری گیلان است که یک بنای تاریخی در دل طبیعت به حساب می آید. این بزرگترین قلعه‌ ی آجری ایران زمانی پناهگاه میرزا کوچک خان جنگلی بوده است و از این نظر اهمیت زیادی دارد.

در ورودی قلعه برا یرفاه حال توریست ها چند رستوران و قهوه خانه های سنتی طعبیه شده تا مسافرین در تایم استراحت نوشیدن بتوانند از مناظر دیدنی و چشم انداز زیبای آن منطقه لذت ببرند.

هزار پله در مسیری این قلعه وجود دارد که کنار آن از غرفه ها و رستوران هایی با غذای محلی پر شده است. به همین دلیل ، به قلعه رودخان ، قلعه‌ی هزار پله نیز گفته می شود. این قلعه در روستای رودخان شهر فومن واقع شده است که شامل اقامتگاه بوم گردی گیلان هم هست.

ماسال

در دل کوه های تالش و رودخانه خالکایی یک منطقه زیبا و خاطره انگیز به وجود آورده است که ابرها آن را در دل خود جای داده اند. در ماسال کلبه های چوبی ( اقامتگاه بوم گردی گیلان ) وجود دارد که علاوه بر اینکه می توانید در آن جا اقامت داشته باشید زیبایی این منظره را دو چندان کرده است.

هوای ماسال به قدری مه آلود می شود که فضایی زیبا و رویایی را به وجود می آورد. مردم این شهر به زبان تالشی صحبت می کنند.در شهرستان ماسال بیش از 17 غار بزرگ و کوچک وجود دارد که بزرگ ‌ترین آن ها غار  آویشو است که بین مناطقی همچون تائی بنه ، انده چو و خماسون در بستر دره‌ ای کم آب قرار دارد. 

روستای اولسبلنگاه ماسال به عنوان زیباترین و پرترافیک ترین منطقه طبیعت گردی و روستاهای گیلان شناخته می شود در زمره روستاهایی قرار دارد که در آن می توان گذر ابرها را به زیر پا مشاهده کرد.

جنگل گیسوم

گیسوم در مجاورت دریا قرار گرفته است. این باعث می شود تا هم زمان، بتوانید از زیبایی های جنگل و دریا بهره مند شوید. این جنگل در فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری تالش قرار دارد و وسعتی حدود ۸۰ هکتار را در بر گرفته است.

در دل جنگل گیسوم جاده ای وجود دارد که رانندگی در این جاده بسیار لذت بخش است که از میان درختان سر به فلک کشیده عبور کنید. انتهای جاده گیسوم که در میان جنگل های گیسوم قرار دارد به دریا خزر می رسد. ساحل گیسوم یکی از جاذبه های بسیار پربازدید گردشگران و توریست ها است.

در این منطقه بازارچه هایی وجود دارد که در آن محصولات و خوراکی های محلی به فروش می رسد.اقامتگاه بوم گردی گیلان منازل اجاره ای تفریحات زیادی از جمله اسب سواری، ورزش های آبی، آب تنی، جت اسکی، موتور چهارچرخ و … در این ساحل وجود دارد که علاقه مندان می توانند از آن استفاده کنند و لذت کافی را ببرند. بنابراین برای انتخاب مقصد صفر خود درنگ نکنید و ساکن شدن در اقامتگاه بوم گردی گیلان سفر خود را رویایی کنید

به این اقامتگاه امتیاز دهید.
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزر و آنلاین